Pliva zdravlje

  • Biometeorološka prognoza od 8. do 10. veljače
    Biometeorološke prilike bit će nepovoljne iduća tri dana, a građani se upozoravaju da se primjereno zaštite od od hladnoće, izvijestio je u utorak Državni hidrometeorološki...
  • U Splitu 549 ozlijeđenih
    Zbog padova na snijegu ili poledici od petka do utorka prijepodne na hitni kirurški odjel splitskog Kliničkog bolničkog centra (KBC) primljeno je 549 ozlijeđenih pacijenata,...
  • Pušenje povećava rizik za psorijazu
    Veliko istraživanje znanstvenika s Harvarda je pokazalo kako pušači imaju veći rizik za razvoj psorijaze, objavio je American Journal of Epidemiology.
  • Krvni test za dijagnozu depresije
    Istraživanje provedeno u SAD u bostonskoj Massachusetts General Hospital ukazuje na mogućnost korištenja 9 biomarkera u krvi u svrhu otkrivanja pacijenata s depresijom.
  • Bolji uvid u djelovanje sastojka crnog vina
    Testiranja američkih znanstvenika provedena na životinjama pokazuju na koji način resveratrol iz crnog vina može djelovati protiv niza kroničnih bolesti.
  • Europa: Studen odnijela 360 života
    Val studeni koji već desetak dana pustoši Europom odnosi nove žrtve, pa se sada broj umrlih od hladnoće popeo na oko 360, ne računajući žrtve...
  • Manji tanjuri ne pomažu osobama na dijeti
    Suprotno uvriježenom mišljenju, korištenje manjih tanjura nije povezano sa smanjenjem količine konzumirane hrane, objavili su američki znanstvenici.
  • Hladnoća zahtijeva promjene u navikama hranjenja
    Zima je došla nešto kasnije od očekivanog, pa tek sada slijede hladniji dani. Stoga je pravi trenutak da se podsjetimo kako organizam zaštiti od posljedica...
Zanimljivosti


Reklame i utjecaj na djecu
Ocjena: / 3
LošeOdlično 
Nedjelja, 21 Veljača 2010 20:59

Alkohol

Tinejdžeri koji ne padaju pod utjecaj reklama za alkoholna pića i ne popuštaju pred pritiscima vršnjaka imaju jako malu vjerojatnost upustiti se u u pretjeranu konzumaciju alkohola, pokazala je nova studija.
Prethodna su istraživanja pokazala da reklame mogu povećati pritisak među adolescentima koji jedni druge potiču na ispijanje alkoholnih pića.Istraživanje su proveli su znanstvenici s medicinskog fakulteta Weill Cornell, a studija je trajala 3 godine.

"Tinejdžeri vrše veliki pritisak jedni na druge kad je u pitanju opijanje. Jedan od najjačih utjecaja na njih su reklame, na televiziji i jumbo plakatima" – izjavila je voditeljica studije dr. Jennifer A. Epstein

Kod izbjegavanja alkohola jednako je bitno da adolescent bude dovoljno čvrst da izbjegne utjecaj reklama, kao i pritisak vršnjaka. Dr. Epstein upravo zbog ovih otkrića želi naglasiti kako je kod suzbijanja konzumacije alkohola kod maloljetnika izrazito važna prevencija i edukacija


Hrana

Na kongresu o gojaznosti u Amsterdamu utvrđeno je da se čak 90 posto reklama prehrambenih proizvoda najčešće emitira u vrijeme kada djeca gledaju televiziju
Djeca u SAD-u i Njemačkoj, prema nekim istraživanjima godišnje pogledaju oko pet tisuća reklama za hranu od čega se najmanje 50 posto odnosi na nezdravu hranu tzv. junk food. Teško je dokazati i povezati reklame i gojaznost djece, međutim nema sumnje da i reklamiranje nezdrave hrane utječe na gojaznost djece, zaključili su stručnjaci.

U svijetu je čak 177 milijuna djece i mlađih od 18 godina gojazno ili ima višak kilograma što je, globalno gledano, ogroman rizik od dijabetesa i srčanih bolesti, a predstavlja i prijetnju za državni budžet nekih zemalja. Stoga je na kongresu naglašeno da bi ograničavanje reklama za nezdravu hranu moglo znatno utjecati i na strategiju u borbi protiv dječje gojaznosti.

 

Izvor: http://www.najreklame.com

Najbolje tri reklame dostupne su na adresi www.najbolje-reklame.com

 
Vitaminski dodaci prehrani mogu izazvati rak
Utorak, 20 Listopad 2009 23:02
Stručnjaci upozoravaju da uzimanje vitaminskih i mineralnih nadomjestaka može donijeti više štete nego koristi
Medicinski stručnjaci kažu da je svih ovih godina bilo teško predvidjeti kako će vitaminski dodaci prehrani utjecati na sprečavanje različitih vrsta raka.

Otkriveno je da smanjen unos vitamina uistinu čini organizam manje otpornim na rak, ali i da velike doze vitamina mogu biti štetne.

Već su neka prijašnja istraživanja pokazala da određeni vitamini zapravo povećavaju rizik od nekih vrsta karcinoma. Primjerice, beta karoten povećava rizik od raka pluća kod ljudi koji puše.

'Mnogi ljudi smatraju da uzimanjem vitaminskih dodataka mogu smanjiti opasnost da obole o raka, ali dokazi pokazuju suprotno. Samo zdrav način prehrane i tjelovježba mogu smanjiti rizik', istaknuo je profesor Martin Wiseman iz Svjetskog centra za istraživanje raka.

Stručnjaci upozoravaju da se ljudi zavaravaju uzimanjem vitaminskih i mineralnih nadomjestaka jer oni ne sadržavaju vrijedna nutritivna svojstva koja se nalaze u određenim namirnicama. Treba stoga konzumirati prirodnu hranu koja sadržava vitamine i minerale, ali i brojna druga korisna svojstva.
 
Izvor: tportal.hr
 
Rak kože može biti nasljedan
Srijeda, 14 Listopad 2009 22:35

Iako se savjeti o zaštiti od jakoga sunca trebaju uvažiti, nekima, nažalost, ni to ne može pomoći. Naime, najnovija istraživanja otkrivaju da rak kože može biti nasljedan.

Osoba koja u obitelji već ima oboljelog od raka kože i sama ima veće šanse da oboli od te zloćudne bolesti, pokazuje jedno od nedavnih istraživanja. Nekoliko je istraživanja potvrdilo da su melanom  i druge vrste raka kože nasljedni, no znanstvenici kažu da je teško otkriti jesu li rak prouzročili geni ili utjecaj okoliša.

Ipak, dr. Sri N. Shekar sa Sveučilišta Queensland u Brisbaneu i njegove kolege pokušali su otkriti točan uzrok, a to su učinili tako što su promatrali blizance od kojih je jedan imao dijagnosticiran melanom. Pokazalo se da osobe čiji bliži članovi obitelji imaju neku vrstu raka kože imaju veće šanse da i sami obole od nekog oblika melanoma.

Ova otkrića pokazuju da rak kože mogu uzrokovati geni te da su šanse za oboljenje veće kod ljudi koji u obitelji imaju tu bolest. Takve su zaključke potvrdila i druga slična istraživanja.

 

Izvor: www.tportal.hr

 
« Početak«1234»Kraj »

Stranica 1 od 4

Javite prijatelju o Zdravljaku!

Anketa

Što mislite o Zdravljaku?
 

On-line posjetitelji

Trenutno aktivnih Gostiju: 4 

Poruke

ShoutMix chat widget
Ads on: Special HTML